Söndag

Klockan är kvart i 12 har inte pallrat mig upp ur sängen har drömt jätte mysiga drömmar så det tog i mot att vakna till liv men det gjorde jag av sms från lillasyster som tyckte jag skulle komma och hälsa på vilket inte är en dum idee frågan är bara när?! Nu i helgen känns inte så bra nästa tänkte jag åka och kolla på hästen jag tittat lite på. Sen är det typ bara två helger tills sälen men annars kommer jag efter att jag flyttat hem behöver inte vara en helg då heller eftersom jag är ledig :) Tänk på tosdag är det bara 4 veckor kvar <3 Jag längtar så jag spricker..

Pernilla

Kommentarer
Postat av: alol

ciaoo, vad äre för heeest? :)

2009-03-22 @ 20:22:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0