Sömn

Idag sover jag om 15 min, Dagen går verkligen i trötthetens tecken, kan bero på helgen, troligtvis är det pga helgen, helgen som bjöd på lite för mycket alkohol (säkerligen mycket för mycket enligt mamma). Bjöd på en gitarrspelade Anders och en sjungade Pernilla (minns inte så tydligen men kan tänka mig att det var vackert ) Under den mörka timmen! Med massa vänner som Zara, Johanna, Cissi, Sigge och möjligtvis någon mer - suddigt! - Bäst av allt måste endå varit när min klack gick av innan vi anlände till den mycket tuffa klubben Rocks som jag fick vara 1 timme på Tack Vakter - Kastade mig in i en taxi och skulle åka till Harry B tyckte jag men det tyckte inte Taxi gubben som istället körde mig till Alices eller liknade som ligger typ brevid Harrys men det vet ju inte jag. Hittade en tönt till kille som jag kallade pojkvän i några min och han spelade pojkvän bra och bjöd på drink sen åkte han ut - tydligen för full! Jag spanade efter nya pojkvänner i typ 30 sek sen kom vakt nr 2 och tyckte att jag skulle åka hem. Sagt och gjort hoppade jag på Tuben och åkte mot Solna gick på motorvägen efter ett besök på statiol - mos,korv och räksallad! En taxi gubbe körde mig hem gratis utan att jag bad om det och jag satt och väntade i trappuppgången i ca 1 1/2 timme tills en ilsken Sigge och en skrattade Johanna kom. Sen sov jag!

Jag kan tillägga att de flesta kvällar som jag gjort här i storstan är på liknade nivå! Jag förstår inte hur jag gör det men efter skrattar vi alla över mina mycket kosntiga kvällar!

Nej som sagt var nu ska jag sova i 1 timme eller 2 och hoppas på att jag är lite piggare sen (troligt? NEJ)



Peace Pernilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0