"So the lion fell in love with the lamb"

Verkligen det bästa jag sätt på evigheter och jag kommer förmodligen drömma att jag blir jagad av vampyrer i natt och någon räddar mig, så himla fint metafor (visst är det så man kallar det) . En historia utan prinsen och prinesssan glasklart Utan mera hemskt, kallt och helt fruktansvärt vackert bara, ooja jag gråter och önskar nästa att jag var där. Mitt i alla farligheter men endå trygg och så säker på en kärlek. ! Vad skulle man göra utan dessa fantastiska skådespelare, regissörer. manusskrivare och så vidare !  Ja vad skulle man få den där känsla ifrån och det magiska dom gör?!

Jag kommer som säkerligen många andra se om filmen tusen gånger och aldrig tröttna för den är helt fantastisk bara!

 Sooo Long i morgon väntar Lola och min lilla doggy och sen vidare till Mora och min säng bort från alkoholintag och annat skit..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0