Pocket vs inbunden och högaklackar med rosett säljes!

Två saker är i mitt huvud idag
Det första är att vad är bäst om man vill köpa en bok som man sedan vill behålla jag är egentligen ett fan av pocket böcker men den bok serie finns just nu inte på svenska i sverige i pocket utan bara inbunden så tell me Pocket vs Innbunden ?!

Det andra är att om någon vilsen (tycka om att gå i höga klackar fan) Vill köpa mina skor - som jag dör av och eftersom jag ska bli en smustig häst tjej igen inte känner någon direkt behov av att lära mig gå i dom vill köpa så tell me that tooo :)

Stl 40 - är egentligen ganska sköna kan jag tänka mig om man är van med lite högre klack (vilket jag inte är)men det är inte super hög klack! Jag orkade gå i dom en hel utekväll men om någon vill ha dom så be my guest :) Är snyggare på och det finns ett par extra klackar eller vad man kallar det längst ner att byta när det börjar slitast lite :)

Ja det var allt för just nu !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0