Musiken

Musiken talar sitt egent språk igen och snurrar genom mina dåliga inbyggda högtalare i datorn.
De surrar ett ljud som får mig att tänka tillbaka på stunder som gjorde att jag fastnade för låtarna
- Om du lämnade mig nu med Lasse och Missli går just nu rakt in i mina öron och känns lite vedmodiga och jag blir mest irriterad på mig själv eftersom jag har gråtit tårar med denna låt ,över dig! Öppet helt öppet satt jag i en bil och mina trårar sprutade och jag känner idag att jag var en idiot som grät, en idiot som tyckte att du förtjänade mina tårar, men mest en idiot för att jag klarmar mig fast likt ett tugggummi under skorn.. En jävligt bra liknelse och ibland undrar jag om jag kommer kunna bete mig någolunda normalt i ditt sällskap eller om jag alltid kommer vara den där 14 åringen ?!

Pernilla

Kommentarer
Postat av: ullrika från ludvika

<3



den här e lite bättre...

http://www.youtube.com/watch?v=VDhsdkoooQY

2009-03-31 @ 02:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0