Mot Skogarna :)

Åker till Dalarna i allafall i helgen eftersom allt blev ändrat då Sarah fick sin resa till USA:) men inte gråter jag för det inte!
Försöker ringa Lola nu och se vilken dag som jag kan titta förbi henne hoppas att hon inte har helt fullt hela helgen nu!
Köpte biljett till Mora i morgon men det spelar ingen roll om jag hoppar av i Djurås för det var endå billigare att köpa till Mora än till Djurås ! Fråga mig inte hur det kan vara så men på bästa avgången var det så! så jag ¨åker från tråk Stockholm i morgon vid kvart i tre :) Johanna är dock i Stockholm men jag är så jäkla opepp på att gå ut så och vi har umgåtts sen i tisdags och förra helgen så vi har fått en liten dos av varandra så jag tror att jag överlever i Mora själv och hon överlever förhoppningsvis ute bland stockholms krogarna med Cissi i helgen!

Ja nu är jag askalas glad också :)

Pernilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0