Måndag

Morgon Måndag

Inte återhämtat mig än från helgens bravader och fine det var kul så men´ingen top if the list kväll direkt!
Måndag som sagt!! kommer inte hem i helgen för jag är ledig från och med onsdag nästa vecka till tisdagen så jag åker då 6 dagar hemma i Dalarna :) känns lite mysko blir ju ledig sen bara hit i 1 1/2 vecka sen är det slut! Vet inte om de riktigt har fattat det men jag sa ju det så! Sälen börjar närma sig med stormsteg.... :)och Wille det är stort <3

Idag blir det att kurera mig mot det mesta förskyld,helgen, blåmärken och en smula huvudvärk..

Stallet i eftermiddag men bara promenix och intagning av hästar

Tror jag gör Fajitas i kväll !

Peace Pernilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0