mÅndag

Sjukt ont i huvudet :(
Har i allafall fixat klart med ansökningen till Högskolor och Universitet (fan jag kan inte ens stava till skiten)! Så nu finns det i allafall 1% chans att jag kommer in eftersom jag sökt! haha..

I morgon ska jag till Ungdomsmottagningen mycket givande säkerligen! ^^

Och på lördag ska jag till Lollo och kolla hudvårdsprodukter :) Hoppas det inte blir någon ändring på den saken för jag är fett pank och det vore en givande kväll så jag slipper sitta och titta in i väggen här i Djursholm! och kanske äta någonting gott om jag lyckas spara den sista hundringen eller får tillbaka den av Johanna!

Nu ska jag duscha :)

Pernilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0