Klockan som bestämde sig att gå långsammare!

Sitter här eller ligger snarare i sängen och väntar ut tiden, tänkte att jag skulle ta nattvändan med Pimmsan (trotts mörker så är det värt det, trodde aldrig att det skulle vara värt men men) och sen tänkte jag kolla gray's anatomy som jag missade igår men jag använder mig av olagliga ting - uscha mig!  Och sen ska jag sova, tittade när Robinson inslaget är i morgon på nyhetsmorgon 07.43 och tänkte fan, men sen slog det mig att Karl ville cyckla till skolan så då blir det perfekt han lär cyckla härifrån typ 07.35 så då kan jag äta frulle och titta i godanro :)

Återigen massa babbel men men!

Pernilla

Tror fan seriöst på att tiden går långsammare just nu !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0