hästar,gröna lund och party

Fy alltså vaknade i morse och var trött som en gris funderade ett tag att lämna Katta i skolan och sen åka hem och sova 1timme men då hade jag aldrig tagit mig upp så det var bara att hoppa i ridkläderna och bege mig till stallet påvägen dit funderade jag om jag verkligen kommer palla häst igen, men så fort jag började mocka skiten så insåg jag att det kommer jag ! Inte för att det är rolig att mocka men jag trivs med det! 

Så nu är hästarna klara och jag red Blues en stund börjar arta sig med hästen tar galoppen i båda varven någolunda bra och börjar kunna korta ihop han en anning !

Karl är hemma och är sjuk ska göra lunch till han snart själv har jag ätit i mig en tacos
Ikväll är det party som gäller den oficella inflyttningsfesten hos C, märta och sebbe. Dock är bara C och Märta där men jag gråter verkligen inte för det! Hannibannivampyr är här också hon befinner sig just nu på Grönan för intrevju som sommarjobbare där Hoppas det går bra :) fast då får jag klara mig själv i Mora i sommar men å andra sidan kan har jag någon att åka ner till inte helt fel :)

Bla bla, nu ska jag kolla lite innan jag hoppar in i duschen sen mat till sjukligen sen köra katta till stallet sen är jag fri :)

Pernilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0