häst sökes!

Som kanske inte alla vet men några är att jag är inne i detta hästletadet igen ! Och det finns såklart massor av hästar som man skulle villja ha typ hejdå 200 000kr men jag tänker köpa någon mera närmare en 0 mindre och fram till 50 000kr men nått vettigt ska jag hitta också! tittat runt lite, är inte bara inne på ett halvblod utan kan tänka mig ett fullblod eller liknade, men vi får se har hittat några st som ser helt okej ut men det behöver ju inte betyda att dom är det sen!  Ett fullblod måste ju i sin tur vara av halvblods typ för annars kommer ryggen på hästen gå av när jag sätter mig på den också ! haha!

Johanna har varit här några dagar har varit great!
och planen var att åka och kolla på min doggy nästa veckan men nu berättade sarah att hon har fått en sistameínuten uppdrag till USA nästa ons-lör och då måste jag ta hand om hästarna men jag tänkte endå försöka klämma in det och dra bara till Lola och doggyn på lördag kväll- söndag:)??! alltså inte åka hem till familjen nått! Sorry daddy som fyllde år 10 mars! men jag kommer ju hem den 23april och blir hemma (om man bortser från sälen 23-26april)!

Ting Ting!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska sälja hästen jag har hemma. verkligen hur tuff som helst, skitrolig att rida och har inte alls några problem med sadel. billig och kul häst. ta med dig ridkläder så får du pröva. de kostar ju inget. tror du kommer älska henne!

2009-03-12 @ 13:21:21
Postat av: Anonym

och så glömmer man att skriva avsändare :P Kramis Lola

2009-03-12 @ 13:22:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0