Glasskvinnas sista glass

Ibland känns det ganska meningslöst men sen inser jag att det är ändå för mig själv !

Dagens trötthet har övergott till en fruktansvärd magsmärta och jag gråter nästa floder av ondhet. Vet inte heller vadifrån denna hemska smärta har kommit ifrån - Det ända som jag kan komma i tanken med är glassen jag åt för 1 timme sen . och då är det verkligen en smärta som kommer klättra upp även i mitt hjärta och de tårar som jag nästan gråter kommer spruta ur mig likt en fontän - Jag Älska Glass :(
Men jag lär väl testa om jag liksom många andra i detta land egentligen är känslig för mjölkprodukter ! Det suger hårt!

Någonting som är verkligen fruktansvärt bra är att jag och Ronja ska tillsammans åka hem den 8 april och sitta och prata om allt mellan himmel och jord under de 3 timmarna som vi får tvingas umgås på tåget och det mina vänner kommer bli en så jävla bra resa så jag nästan där också gråter lite dock är dessa tårar glädje ren och skär glädje och jag är vädligt glad! 

Det är skit för när man är ledsen och har ont så ska man äta glass men det var just glassen som gjorde mig ledsen och gett mej ont! Lösning på den kluringen tack? - Jag vet att det finns glass som en som är intolerant kan äta men jag har ingen här:s

Peace Pernilla

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack så mycket sötis <3

2009-03-30 @ 20:14:08
URL: http://annalundh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0