....

Det är i morgon det är våffeldagen fick någonting om bakfoten förra veckan och körde våffeldagen förra onsdagen! Men vad gör det blir våfflor i morgon med inte gråter barnen för det inte!

Dagen då jo det är evil riktigt jävla förpestad får man kalla en häst hästjävel? Inte? Det gör jag i allafall.. Idiotiska jävla häst skrälle som vägrar bli fångad i hagen och är helt dum i huvudet! Skulle ta in han efter att jag var klar istallet för hovslagaren skulle komma vid 13 och sätta på en tappsko.. Men nej efter 1 timmes jagade gav jag upp och åkte hem för att äta och värma upp mig (blöt och isbitar till fingrar ).. I hopp om att han kan fångas nu när jag åker upp !

Ska åka igen nu- så var denna dag förstörd !

Pernilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0