Den glad människan talar !

Det var det ! Dagen alltså! Över och jag har inte åstakommit några stordåd idag heller ?! Skjuter det framför mig jag lever inte livet utan livet lever med mig så det händer inte så mycket,  Har planerar för framtiden som aldrig slår in och vardagsdrömmer ! Kommer nog dö med massa planer och drömmar som aldrig slog in! Men vadfan gör det om 100år! Säkerligen Nada! Synd bara att jag inte kommer får några väderlösa barn eller barnbarn eller barnbarnsbarn ! Eller så är det fett bra så slipper dessa gener leva vidare !?

1 april känns väldigt lovade i morgon tro vad jag ska göra för att liva upp stämmingen? Kommer planera saker som aldrig tas i bruk som sagt var!

Nu sover jag
Godnatt - eller inte ,bara Natt

Pernilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0