Dagens tåg!

Ibland förstår jag mig verkligen inte på Sj såklart går inte tåg fan förbi djurås eller den går förbi men stannar inte dock stannar den i Gagnef så :) Åker till Lola i morgon askalas! Sen åker jag hem en sväng på lördag synd att majs ska på middag i rättvik på lördag kväll men tänkte ta en tur in till ridklubben träffa nortis och sen bort och prata med Tomas om stallplast hoppas innerligt att dom vill hyra ut stallet till mig ! Och sen får jag se vad det blir Zara är väl hemma och kan ju åka upp till KG och se mig lite för om sommar jobb! :)

Ting Ting!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Hej! Är du påväg hem till Mora igen? :) Hoppas allt är bra med dig!

2009-03-12 @ 20:28:25
URL: http://venica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0