Äntligen är dagen över!

Robinson var verkligen roligt att se:) Nu är klockan snart halv 11 och dagen börjar närma sig sitt slut, har egentligen inte pratat med någon alls idag förutom mamma en stund och så sa jag hej till killen inne på konsum men thats it ! Kvällen har varit bättre än resten av dagen och jag har tittat på Newport Harbor minns när jag tittade på det sist hur jag längtade att också få komma ifrån Mora och allting och börja om på nytt men nu har jag inte alls sånna känslor för vart jag än hamnar så blir det alltid liknade men aldrig bättre, visst jag älskar att resa men det är väl just det som är grejen att åka iväg men också komma hem !! Ska titta på nått avsnitt till innan jag somnar..Äntligen är dagen över !
Har lite dåligt samvete för att jag trycker här uppe men sammtigt som orkar jag inte gå ner och umgås och på ett annat sätt gör det mig inget om de tycker att jag är jobbig för ju lättare för mig när jag åker. Gör det mig till en hemsk människa?! :S

Gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0