38 dagar kvar!

Nu sitter jag här i det högt deprimerade rummet med tankarna lååångt härifrån eller ja typ sådär 35 mil eller nått och tänker på min egna älskade säng som för övrigt ska bytas ut men det är en annan sak!

Varit och hälsat på Wille som han nu ska heta min lilla plutt hund <3 !
Och såklart Lola och co träffade jag också trevligt trevligt!

Sen bar det av hem till Mora och min familj och numera kan jag verkligen slappna av när jag är där, var ut med marits islänningar på tur och jag och Gloria gjorde både tölt och pass :) Kul Kul ! Jag som inte kan så mycket om dessa gångarter men tydligen gick hon kanon, tråkigt att jag inte vet vad jag gör för att hon ska gå så menmen.. Var bort till Tomas också och frågade om jag får hyra hans stall och när han sa självklart så gahah så himmla skönt att ha dom två boxarna och ridbana ! Så jag är glad! Och sen jävligt mycket mindre glad för att jag är i Stockholm...
Träffade Tommy också as länge sen synd att jag inte hann se Maja nått vore trevligt tror jag !

Ska palla mig i säng och drömma om en vampyr som är ruffsig i håret och snygga solglasögon och bara sådär jävla skit snygg!


Gonatt -Pernilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0