37 dagar kvar!

Morgon, måndag segt såklart men jag vill att dagarna ska gå fort nu så jag välkommnar den med glädje! Ska till stallet efter jag har släppt Katta i skolan, mocka , fixa mat och gå med Brim, Pimms får oxå följa med så har jag det gjort sen!

Sen blir det att chilla en stund innan jag ska hämta barnen och så vidare till tandläkaren och sen hem och göra pasta med fälskfile och god sås enligt mig säkerligen kommer någon av dom gnälla menmen..

Skönt 1 timme till Katta börjar då kanske jag kan softa i 20 min innan hon börjar skrika ! Låter som hon vore 6 men så är inte fallet..

Pernilla

(Vi kan nog säga att det är 37 dagar kvar åker torsdagen den 23/4 vid 10 tiden tror jag )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0