36 Dagar left

whiaoo neråt går det i allafall ! Gick bra i dag på Ungdomsmottagningen och tydligen så innehåller mina nuvaraden dåligt annvända p-piller samma hormoner som p-stav så jag bokade en tid men så visa det sig att jag måste göra det i Mora om jag vill ha det billigare cp men ja hemma snart så jag får la vänta! sen är det 3 år som jag inte behöver orora mig för barn men sjukdomar kanman ju alltid få..

tränat katta idag med båda hästarna gick helt okej.!

Sammtidigt som det är 36 dagar kvar är också Dag 1 klarad med glans ! credd till mig !

Pernilla


- Vill ha en Edward ..


Kommentarer
Postat av: alol

haha, johanna, emma och pernilla b hade mens i ett år konstant med p staven :P

2009-03-17 @ 21:56:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0