33 days left

Morgon - och det är ingan god morgon här inte, jävla bitter människa jag är, ont i huvudet har jag också ska pallra mig ut till stallet om ett tag och ta hand om hästarna sen hem och se till så karl får i sig mat och sen är ddet fotboll och så ska hästarna in ! Hoppas jag får ha min egen tid i kväll och kan sitta här i min ensamhet och tycka synd om mig själv att jag måste vara här, varför var jag bara inte helt kall och sa 4 veckor och thats it.. men nej 7 veckor ställer jag upp på och inte en dag mer!

Pernilla

Kommentarer
Postat av: jessica

det kommer gå fort... försök ha kul medans du är där istället!

2009-03-20 @ 10:44:50
URL: http://jessicastillalive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0