Onsdag

Jag har ett sånt fint inlägg innaför murarna eller vad säger ett som jag inte tänker lägga upp idag i allafall, jag känner att det var skönt att skriva det i lördags kväll som förövrigt var en topp kväll förutom de sista 10 minuterna men vad gör det?! Jag tänker inte bära på andras problem ha dem på min rygg och låta mig må dåligt över det. Jag känner heller inte att jag behöver försvara mig (vilket det här kanske är men det här är bara en avskrining,) Nej inte försvara mig för att känslor har en inverkan på mig att bli galen ! Men jag vet inte att våga stå för dem och inte trycka in dem i ett hörn känns som ett mycket mer normalt beteende än att trycka in dem i ett hörn och sen skylla på någon annan ! Fint !


Just nu är några av mina vänner på Hultan och det skär i min kropp för jag vill också vara där:( Hoppas ni har skoj i allafall och det vädret som piskar utanför mitt fönster inte finns nere hos er också!

Snart är det Prag med mamma har inte riktigt tagit tag i hundvakts frågan, är verkligen inte sugen på att åka nämligen och hoppas att jag bli sjuk och är hemma eller nått! hemskt med sant. !

Snart kommer jennsi och en promenix med doggisarna blir det! - Jobb ikväll!

Pernilla

Kommentarer
Postat av: alol

han får så gärna komma hit så =)

2009-07-09 @ 07:58:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0