Jag har 2 av världens bästa <3

Idag finns det någon som gjorde dagen så jävla mycket bättre och mig så himla glad och stolt ! 
N <3 ibland kan du verkligen och vi kommer säkert stöta på tusen fel riktningar igen men jag tror endå att jag och du kommer lyckas till slut ! Tillsammans för jag släpper dig inte, även fast de senaste veckorna har varit helvetet med dig så inser jag att kämpa ger resultat du är ju min lilla N<3 Kärlek till dig idag.  Nu kan jag knappt vänta till hösten då allt har lagt sig och nya tag ska tas och nya mål ska sättas och när du är så här så vänder jag dig inte ryggen .

Sen har jag världens bästa Wille vid min sida !


Nu ska jag snart och jobba !

Pernilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0