Vilken dator ska jag köpa? Help!

Sitter vid Kattas dator och slöar, Ska ta en sväng med hunden sen blir det att börja med dagens grejer! Ska bort till Blue och Brim och släppa ut Blue och ta en promenix med Brim stackaren som måste stå inne ! Frågan är bara om jag kommer hitta hem :S ! Sen hämta Karl och lämna han hemma och sen hämta Katta och till Stallet så hon kan rida cipas ! 

Sitter här för övrigt och kollar på datorer och inser att dom små rackarna har jäkligt bra batteritid, tittar på två olika med 1000kr i skillnad. Tänkte köpa en lite har funderat fram och tillbaka och sen när jag får råd köpa en större men nu är jag ju egentligen på flygade fot och kan sitta vid denna dator på dagarna så!! 

Två alt här kan någon säga mig om 1000kr är värt att lägga till? Känns som det! 

  Bild av ASUS EEE PC 1000H SVA      

I allafall datorn cpar sig angånde att göra länkar !

En ASUS EEE PC 1000H 
Pris 3870kr

ASUS Eee PC 904HD Intel Celeron M 353 0.9GHz / 1024MB / 80GB / TFT8.9 / WinXP Home
Eller en Asus EEE Pc 904HD
Pris 2990kr



Hejsvejs!


Kommentarer
Postat av: Erina

Köp den billigare om du ändå ska byta upp dig till en större senare!

2009-01-29 @ 10:43:56
Postat av: pernilla svarar

Ja men jag vet inte när den andra har ju så mycket bättre av allt + lite mer saker ! ska fundera lite !

2009-01-29 @ 13:28:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0