Totalt in love med OTH

Har precis kollat klart på OTHs avsnitt från igår (USA) Och jag är fan helt jävla slåd på serien och har varit det sen den startade för flera år sen sätt säsong 1-5 minst 2 gånger och nu är jag som sagt inne på säsong 6 avsnitt 14 lovely ..

Den följer en så himla bra på nå vis, eftersom jag kollar efter hur avsnitten släpps i USA så hamnar tidpunkter rätt och deras student var samma vecka som min .. LOST med andra ord...

Snart ska jag in och hoppa Nortis lite as länge sen med Marit och Madde sen hem och sova ska köra barn till skolan halv sju i morgon och sen ska jag till Borlänge med Sailor :) Eller ja jag vet inte om sjävla besöket kommer vara så roligt men resan !

I helgen bli det som sagt Stockholm och intrevju - Hoppas Hoppas att allt känns rätt !

Pernilla

Kommentarer
Postat av: Anonym

pinsamt att jag i mitt fullt aktiva Not liv just nu glömt att OTH började igår igen.

PB here I come. :)

2009-01-13 @ 22:24:28
Postat av: jenny

hej söta perra. har inte hört av dig på länge? hur har du det? är du tillbaka i mora igen? vad är det för intervju. beskriv lite nogrannare som man har en chans att känna sig delaktig i ditt liv. saknar er dig och johanna terrortwins

2009-01-14 @ 00:29:38
URL: http://jennyys.blogg.se/
Postat av: alol

vem är sailor? :)

2009-01-14 @ 00:51:48
Postat av: alol

Ja men ellerhur. jag tänkte att det var han men förstod inte varför du skulle åka iväg med honom?! :P

2009-01-14 @ 12:56:15
URL: http://alol.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0