No matter what I say or do. The message isn’t getting through.

Idag har jag fan inte gjort mycket alls, skit seegt i morse drömmde massa drömmar i natt sånna man tycker om och då vill man fan inte vakna sen heller.. Bara soooovvvaa mera :) Men jag tog mig upp och släppte in sotarn sen gick jag på promenix med hunden och fan i mej vad det tog i kändes som mina ben vägde 100kg eller nått bläääää... Gick hem och sen tog jag mig tro det eller ej igenom ett indroduktions pass (dvd) Yoga  ! Var verkligen inte lika seeegt ! :) 
Sen gjorde jag goood mat med bönor,kycklig, vitlök champinjoner, Keso, röd pesto och lite pasta MUMMA och att inte förglömma mitt hemgjorda 10 min bröd med as mycket frön i :)

OCH nu sitter jag här igen och lyssnar på James Blunt - Inte så jävla givnade egentligen men vad gör man? Ska se 90210 ikväll :)

Borde väl städa lite i rummet kanske :)

Tjaoooooo

Problem var min bästa vän och han försvann :)

Kommentarer
Postat av: t

Hej! Jag har en frågestund i min blogg. Skriv gärna en fråga här:



http://tobbejonsson.se/2009/january/en-till-fragestund.html

2009-01-12 @ 18:30:50
URL: http://tobbejonsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0