Lördag

Är hemma idag efter några om och men i min egen hjärna visst hade det varit skit kul att röja på Harrys idag med Hanni och hennes syster men men, Jag har fett dåligt med pengar och eftersom jag flyttar i morgon är det kanske lite smart att spara lite .. Oja!

Blir fest näst nästa helg hoppas jag på :)

Och ja jag är fett nervös, fast endå lugn på nått konstigt vis för det är verkligen bara 35 mil hem och en tåg biljett runt 200kr :) Det är inte som verkligen skit Malta med massa idioter och wannabe brats folk (undantag för vännerna där) .. sen har jag ju endå lite friends i Stockholm och Zara och Håret fikar förhoppningvis med mig i morgon innan familja hämtar mig vid 17.00 . Annars träffar jag dom eller bara Zara nån dag efter för smart som hon är stannar hon i sthlm ända till Torsdag - ända gången jag glädjer mig av det eftersom jag själv befinner mig där.

Ja hemma idag och om 3 minuter börjar wallander så jag lär springa ner och gosa ner mig i soffa :)


Ting Ting -

I min bubbla med mina egna tankar och mina egna ord :)

Pernilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0