God Morgon

Första morgonen avklarad då :) Gick bra båda barnen är nu i skolan, ska se om jag hittar till skolorna igen sen:p 
En tur med hunden och apoteket/konsum står nu på schemat sen hämta Karl och lite senare Katta en bär det av till stallet :) Himlans roligt hästisar ! 

Jag tror jag kommer trivas, just nu är det lite pirrigt och nervöst men när jag är inne i allt blir det nog toppen dessutom så är min Peak jacka snart såld så lite pengar och kicki ska köpa min dressyr sadeln Pengar :) 

Nu ska jag ta bilen till torget /eller gå :S 

Hejsvejs 

Kommentarer
Postat av: Erina

Lycka till med det nya äventyret!

Kram

2009-01-28 @ 10:33:06
Postat av: Pernilla svarar

Tack än så länge känns det toppen :) Krams

2009-01-28 @ 10:40:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0