Första veckan i Djursholm

Idag är det Torsdag snart är vecka 1 över och det känns toppen :) Ikväll bli det Bowling och fika sen ska barnen iväg på gröntkort kurs och fotbollsmatch :) Ikväll vid 11 kommer mamma Sarah hem också efter sin jobb(tror jag) tripp i allafall från UK. Få se om hur mycket jag jobbar i morgon men tänkte träffa Lollo och Linnea + Lollos syster kanske ?! Vet inte vilka men Lollo i allafall om inte hon drar sig till Lindköping  :/  

På Lördag dag blir det i allafall hästtur :) 

och sen vet jag inte beroende på vad Lollo gör :) Annars Sofia?? :P 

Hörrni sthlms människor som jag känner ta och hör av er nu :) 

 

Kiss Kiss

 

haha städerskan kom precis upp och frågade om plåster stackarn hade skurit sig på spisen eller nått ! 

Sen kom jag på att någonting som är fett skönt är glovvärmen i mitt badrum här as sönt på morgonen när man går upp :) 

 

Ting ting igen :P


Kommentarer
Postat av: Anonym

MEN DJURSHOLM! SÅ FLOTT!!! låter ju fantastiskt. har inte du msn? adda mig sofia[email protected]

2009-01-29 @ 19:50:28
Postat av: sofia

sofia[email protected]

2009-01-29 @ 19:51:27
Postat av: sofia

ja fattar inte. det blir fel. det ska var sofia och sen underline linderholm men det funkar inte å skriva. jaja. du fattar'

2009-01-29 @ 19:53:35
Postat av: jessica

golv värme is the shit!

2009-01-29 @ 20:38:27
URL: http://jessicastillalive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0