Djursholm här kommer jag :)

Med lite eftertanken och äckelpäckel varning om Malta (visseligen helt sant). Så tänker jag endå på Djursholm= brats jag lär väl stöta på en och en annan där dock men Stockholm är ju så stort när jag går ut behöver jag inte beblanda mig med dessa människor på samma vis. sen är det nog en stor skillnad på Malta folket och Stockholms folket rika som fattiga.

Alla på malta är ju inte idioter men det finns några som verkligen tror dom tillhör en annan klass vet inte ens hur jag kom in på den här tråden blir bara irriterad så jag släppern den nu..

I allafall typ 1,1/2 timme tills jag åker.. ska ringa familja och bara kolla läget en sista gång och packa ner mina sista små glömda saker..


Ting Ting
Hörs när jag är boende i Djursholm :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0