Bubblan

Mitt liv börjar få sin rätsida med vad jag vill tror jag, planer flyger i mitt huvud och förhoppningsvis så blir det inte som många gånger förut utan att jag verkligen blir säker på det här :) I allafall så flyttar jag förmodligen igen om ett tag till Stockholm och jobbar där ett tag, jobbet som jag än inte har fått är inget hög avlönat jobb inte ens bra betalt men sammtidigt så kommer jag klara mig mer än utmärkt tror jag. för det e som jag nu tror klippt för mig men det återstår och att se!  ska dit sammtidigt som jag ska på kurs med herbalife den 17-18 jan ! Samma helg som syster fyller 19 jäklans år. Och hennes present kommer bli den bästa i världshistorien tror jag i allafall :)

Malta den lilla stenhögen i medelhavet känns just nu som en plats långt långt borta och jag saknar den inte för en ända sekund om jag ska vara ärlig vad finns det att sakna egentligen? Ett liv där sex, droger och alkohol är den största delen i ens liv och mycket av sånt man inte vill se ser man, människor som man bryr sig om förstör sina liv och allt är egentligen ett stort tragisk sårade helvete! I allafall för mig som e motsattsen till en party tjej egentligen och trivs bäst i ett stall med underbara hästar!

Pernilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0