Tisdag

Tisdag ny vecka och på torsdag (förhoppningsvis kommer Johanna ner till Stockholmia :) Zara med hoppas jag för den delen ! Sen on Fredag blir det utgång Minny fyller år och fler party girls kommer ner va?! 

Dessutom är det tävling med Katarina och Cipas Lördag and söndag få se hur jag får ihop allt men hoppas på lösning :)

Idag fyller Sarah år också grattade henne i morse 45 bast Grattis :) 

Just det tränade Blues på banan igår took häst och det där med att ta höger galopp är inte hans grej (efter flera år som galopphäst) men jag lyckades med hjälp av ett litet hinder :) Sarah och Katarina blev extas :) 

Som sagt idag har jag varit på promenix med Pimms as fint väder ute :) 
Ska vänta till Sarah kommer hem från Stallet få se om hon vill äta lunch med mig ! 
Sen ska jag en sväg till Täby och se om jag hittar någonting 
Igår köpte jag  as coola shampoo och balsam men jag förstår mig inte på pumpen är det kanske så att den inte alls är bruk bara utan bara snygg :S  

Aja 

Pernila

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0