Sista dagen på veckan

Söndag :)

Vit helg men frågan är om den kommande veckan blir vit? nån vinare ska allt sprättas hoppas jag på :)
Idag blir C ledig också och det snöar ute s¨å jag hoppas på PULKA :) Jo ibland finns det allt snö i sthlm också dock inte meter vis men lite grann så man kan åka pulka i allafall. Precis hemkommen från stallet har fixat allt :)  och Blues får nog vila idag snöar så himmlans mycket ska skicka ett sms till Sandra också och se om jag och C kan låna Pepsi eller Bukie för en skogs tur någon dag :) På Torsdag kommer jag hemåt igen till Dalarna och hoppas på utgång på fredag ??? Snorig som en gris är jag också!

soo long
Pernilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0