Runt runt

Stallet gick bra eftersom jag var så seeg att ta mig dit så hann klockan bli hela 14.00 innan jag var klar så onödigt att inte ta in hästarna då lite tidigt men annars hade jag fått suttit där och spillt tid en timme eller åkt hem och varit hemma i 20 min ! Svårt val!

Nu har jag precis kommit ur duschen och jag kan lova att det var välbehövligt!!
Cp ont i huvudet har jag också jävligt opeppade men jag ska kladda på mig lite smink och hoppa i bilen och åka till Cissi och co för salladsbuffe mat hos dom (vem säger nej till det) dom ska dricka vin också men jag tror jag skippar det kan med gott samvete köra bil sen och i morgon !

Sen haf jag fått tusen tankar i huvudet idag när jag var i stallet och vill verkligen ha egen häst igen .. ska klura ut någonting så jag kan baka ihop mina drömmar, vill egentligen fixa så jag kan ta hand om min ponny plutt Silver säljv nu dom sista åren han finns ! '

Så det som nu funderars och klurars och jag känner pepp på är

Att skaffa mig ett personlig assistent alt liknade alt nått jag verkligen trivs med i Mora
Summan blir då alltså att flytta hem
och allt ska såklrat toppas med att skaffa stallplatser och ny häst + silver hem
och sen skaffa hund :)

Jag trivs skit bra i stockholm så men jag älskar att tävla/träna  på helgerna nte festa !

Och det enda som kommer saknas då är en karl men vadfan man kan inte få allt!
Klur att hitta jobb bara .

Blir kvar här i allafall tills jag vet hur jag vill men ju mera jag är i stallet ju mer så vill jag ha egen!

Pernilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0