Torsdag

Igen då, shit vad tiden rusar förbi men roligt har jag och snart är det med andra ord löning :) Ska köpa tränings kort längtar som tusan efter att aktivera mig lite i ett svettigt gym och prata massa skit ! helgen var minst sagt Galen ! utgång  Fredag as kalas upp tidigt lördag tog bussen hem till Djursholm igen och följde med på hopptävling ! Pallade inte lördagen chillade hemma bara ! 

Snart helg igen Uppsala i morgon vet inte hur länge jag bli där? ! 

Läste precis i en hästblogg som jag brukar läsa ibland och hon har precis förlorat sin häst plötsligt allt går så himlans fort ibland fruktansvärt och ingenting man kan göra någonting åt! Får även mina tankar på Nortis som förmodligen också kommer försvinna men det hinner jag förbereda mig för ! Hemskt det är baksidan med djur när dom försvinner från än men den kärleken man fick är lätt värd saknaden.. 

Pernilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0