I natt jag drömde

-  om just dig!  Såg en bild nyss och kom på det och förundras över hur jag trodde på en vänskap som din! Verkligen slet för den och försökte tvinga bort allt annat som var mer än bara vänskap. Vad hade det nu spelat för roll ?!  hade jag bara skitigt i att jag tyckte att du var mer värd än dom där sekunderna av kärlek och låtit mig dras med
hade det idag egentligen inte spelat någon roll ! 

Aja :) Nu bor jag i en fin kant av Sverige vackra hus och trevliga människor (och många) ska dra mig till Lollo hoppas jag ikväll och slösa lite tid (väldigt pepp jag låter) Men så är inte fallet för jag har ringt Lollo och tjatat att hon ska komma hem så jag kan åka till henne :) Imorgon börjar lite vardag igen men jag ser fram imot den ska upp och rida Blues tänkte jag :) 

Nästa helg är det Party och dessutom ska Katarina och Cipas tävla i Södertälje så jag ska med dit också <3 

Hare bäst 

Pernilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0