Helg and funderingar

Helgen var helt underbart great, båda dagarna och inte minst Söndagen med bakis mat och movie Thanks cissi och Märta<3 ! 

Annars då? 
Det är väl rätt great, grymt trött på Sälen resan vet inte ens längre om det känns som man vill följa med om jag ska vara helt ärligt - men jag ska med för jag vet att när jag väl är där så bli de great men jobbigt att vi bråkar om någonting som egentligen ska vara kul ! Sen hamnar jag i mitten eftersom jag inte än då upptäckt dom mindre bra sidorna men som Cissi sa igår att man ska bilda sig sin egen uppfattning, så jag gör väl det! Jag vill bara att resan ska bli rolig för det är ju det som är poängen med den! Nog sagt ! 

På Lördag blir jag husevakt också hoppas verkligen inte att jag sover själv men C (jävla snack om dig nu) ska förhoppningsvis ta ut två lediga dagar under veckan så jag får lite sällskap Nån dag i allafall men ALLA är verkligen välkomna här finns det plast så det står härliga till <3 

Pernilla

Kommentarer
Postat av: jessica

när ska du till Sälen?

2009-02-16 @ 20:43:09
URL: http://jessicastillalive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0