:)

Mohahha :) Nu har jag köpt dator taaaaaa blev en Toshiba Satellite L300-1CZ som min kära mor får ha på avbetalning ^^ nej jag får nog pejja ut pengarna men den står på henne eftersom jag säkerligen inte hade fått ta delbetalning med icke  så hög årsinkomst, dessutom så leveras den till min bokförningsadress så då hade ingen kunnat hämta ut den förens jag är hemma ! Så nu blev den mammas men det är nog inte hela värden GLAD är jag i allafall och nu ska jag och Pimmsi hoppa in i bilen och bege oss till el-giganten för ny mobil ska också handlas :P

Ting Ting

Kommentarer
Postat av: theres

Host, du din pajas köper dator men din lilla syster har fortfarande inte fått någon födelsedagspresent!!!

2009-02-26 @ 10:51:10
URL: http://theresakesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0