.....

Ja vad ska man säga - Jag vill bli frisk nu i allafall! Nu!
Imorgon bli det bus i skogen med hästar och C <3
och sen vet jag inte det planeras festerier men jag vet inte om jag helt enklet pallar !
Åker hem på torsdag kväll 22.00 kommer bussen för den som vill hälsa mig välkommen ^^
Åker förhoppningsvis upp till Älv på fredagen och hälsar på Maja och tar en ridtur med Pigge <3!
Pussa på Nortis ska jag också göra stackaren !
Fredag kväll är det i allafall PARTY!
och sen på lördagen vidare till Mockfjärd och Lola och sen upp till Sälen och ner igen !
Jobba för ridklubben och sen Sova
Måndag igen blir det Stockholm!

Och jag blir bara mer och mer sugen på att flytta hem och skaffa häst!
Ingen anning hur mina tankar kan ändras så snabbt men kvar här ska jag väl vara till sommaren i allafall kan ju vara smart att fixa jobb som börjar i höst och ta sommaren fri med massa hästar och festival <3

Kiss Kiss

Pernilla

Kommentarer
Postat av: alol

klart du ska skaffa häst. jag vet massa passande hästar för dig ;)

2009-02-25 @ 12:32:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0