Vinter

1 dec, frågar ni mig så lever jag fortfarande i juni eller nått det funkar att totalt förneka verkligheten ibland. Som i morse vaknade jag med att solen sken in genom mitt fönster och tänkte att jag skulle gå barfota hela dagen, sola och bada i siljan sen tittade jag ut och insåg att jag inte kommer kunna gå barfota inte ens inne och att det låg snö ute. Jag tycker inte om att vara utomlands mer nån vecka sådär det vet jag efter Malta men sammtidigt vill jag inte ha vinter flera månader så jag föreslår att Sverige ska bli ett varmt land med högst 2 mån som är kallare än +15 grader är inte det helt underbart!

Idag har vi sol i allafall alltid nått !


Nu ska jag packa på mig tusen lager kläder och ut och rida min hästilihäst !

Pernilla



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0