Påväg mot ett annat land

Jag erkänner jag älskar saker som stiker ut, jag gillar att känna nyckelbenen och att ligga på mage och känna höftbenen. Jag kanske är sjuk men jag tycker om det. Okej jag gillar inte supersmala människor men jag tycker ändå att det är snyggare med nykelbenen som syns än en lager med fett över. Jag ska vara tyst för snart är jag lika tjock som jag en gång var men inte idag i allafall..

Idag ska jag ner på stan och klirra första steget mot jobb:) sen ska jag vara olaglig och leta mera granar, och inte att förglömma träning.

Tisdagens förvirrigt över vad jag ska göra löste sig och nu är jag helt inställd på vart jag ska, behövde tydligen ingen bakom mig för att komma fram till svaret och skönt är väl det att jag klara mig själv. Dock var det Pannsi som kommer med förslaget och hipphapp.. SMART!

Ciao Pernilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0