I don't know if I can or want face you again...

Idag är det fest, juldagen har aldrig varit ute på juldagen förut de senaste 3åren har jag jobbat och innan var jag för ung för att besöka Parken men iår när jag får palla mig ut i vimmlet blir det inte Parken. Utan Ishallen hoppas det blir storslaget totlat överexpanderat sådär jävla äckligt roligt ?!.. Efterfesten? Det finns en som jag säkerligen är spikad till men där tänker jag icke dyka upp, nej nya erövringar i natt eller så kanske jag ska gå hem själv för en gångsskull?.. Så här blir det när jag lämnas...

Egentligen är jag inte sugen på utgång för julmaten som jag aldrig har ätit så lite av är ändå äcklad över hela min kropp, mat 'är fan det värsta jag vet.. men jag äter ändå. Igår fick jag en syn av mig själv i spegeln och snabbt åkte träningskläder på och en springtur blev mitt mål 23.30 på julafton.. Mera träning nu, dock är ju mit fot stukad men smärtan får jag leva med för extra kilon igen tänker jag inte leva med..

Pernilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0