Had to let him go

Och jag kan inte sluta lyssna. Thats it! Imorgon är det en välförtjänt LÖRDAG och jag ska återigen gå tillbaka in i dimman och drömma mig mot nya äventyr styra mina steg mot nya drinkfixare eller gamla hitta nya karlar att hångla upp på wasas dansglov tar inte de gamla där^^.. låssas älska alla turkar och att vakterna är mina bästa vänner skratta högt åt ironin över att jag skulle behöva gå på AA möten. För mina vänner jag är ung och jävligt nöjd med att vara helt jävla omogen och ramla omkring på wasa Och om det är någon som tycker det är pinsamt så får ni stå för det för jag bryr mig inte nämnvärt över vad människor tycker om mig,, HATA MIG, ÄLSKA MIG I don`t care!





Kommentarer
Postat av: TT

Vad finns det att inte älska!!?? :)

2009-12-12 @ 02:43:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0