...

I morgon är det återigen nyår 10 år sen 2000 talet börja vad jag har åstakommit detta år är ganska mycket jag har bott i sthlm, flyttat hem, festivalat köpt häst och hund. börjat plugga, lämnat iväg hästen och slutat plugga. Jag är på ungefär samma ruta som för ett år sen dock har jag en hund nu också men annars är jag mig lik typ 15 kg lättare också men annars är jag mig på pricken. Kärlek då? Jag har inte stött på den än på riktigt dock hinner jag med tusen förälskelser på ett år i allt mellan himmel och jord. Fåglar, Grisar, maträtter och gräs. Någonting som jag dock har blivit toltalt nerförälskad i och kan nästan nog liknas med besatthet är Sommar och värme.

2010 ska bli bättre eftersom  mer vill ha mera..

Kiss

Pernilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0