Väntan på ljudet!

Nu börjar en nervositet sakta smyga sig på, varför hör han inte av sig? Känner att det bubblar i magen och väntan kommer snart bli jag sittade på en stol framför mobilen för att greppa den exakt när den börjar låta, som en desperat 10 åring efter godis eller någonting, tankarna snurrar runt runt ! Han kanske ångrat sig tycker att vi är fel för det här, Mina tankar går självklart till Gud i det här läget och ställer frågan varför ? Vad har vi gjort för att förtjäna denna isolering från lycka! 

Sen slår det mig att han kommer höra av sig för hoppet är det sista som sviker mig !

Vi kommer ses i Nangijala var så säker jag har redan bokat biljetten !


Pernilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0