vägskäl!

In i en bubbla men massa tankar, tillbaka till det bästa och sämsta på en och samma gång ! Dit jag skulle igen, det vi lovade varandra den där kvällen vi satt på parkbänken och pratade!  Jag och du Johanna ! Jag lovade ju det ! Vi skulle ju tillbaka ! Känns som jag driver med din vilja vänder vinden efter kappan och bara låter dej stå där och bara följa! Men nu måste jag välja på riktigt nu har jag alla altenativen framför mej!  vad gör vi?

Det sista jag sa innan jag klev in i bilen , den morgonen då jag inte kunde möta blicken för rädslan att tappa kontrollen, drömmarna på flygplanet hem och tårarna som sprutade när jag stog och kollade mej i spegeln hemma i kalla Sverige igen!

Dom känslorna kommer nu igen när allt känns så nära.. Jag är för ung för sånt här jag kan inte välja mellan allt jag vill kan inte bestämma vad jag ska göra först, vad som egentligen är bra / dåligt för mej ! Vem jag ska akta mej för, vilka som kommer såra mej - Vilka känslor som kommer vakna och vem som kommer krossa mitt hjärta ! Och vad jag egentligen verkligen vill!

Det är bajs idiotiskt och helt klart en fråga som jag inte är vuxen nog att ta!

Kommentarer
Postat av: ms jenny

hej älskade älskling. jag sitter och tänker på dig lr mer rätt sakt jag ligger och tänker på dig. det är klart du ska till malta din ungjävel. nu ska jag göra det här vägskälet jävligt enkelt att hitta rätt i. dra tummen ur röven. allt du har i mora finns kvar. det som inte finns kvar har du hunnit glömma när du är tillbaka. ask me. allt är sig precis jävla likt varje gång jag kommer hem och det ända som egentligen har hänt är att jag blivit äldre och det är skrämmande. det sista jag vill är att du ska sitta där och bli gamal och ångra bittert allt du inte gjorde när chansen fanns där. ibland måste man bara släppa det som känns tryggt säkert eller det som ser ut att vara det smartaste valet när det ligger närmast till hands. men jag vet ju egentligen inte så mycket och alla är ju inte som mig. du kanske är smartare. det visar sig väl. nu skickar jag godnattpussar tjiiiing tjiiing tjiiing, och där någonstans träffa dem dig! löve to you.

2008-10-20 @ 03:14:39
URL: http://jennyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0