Storstan i skogen

Sitter i ysters längehet i Kalstad, väntar på att Johanna ska vakna (hon som gladligen kan sova bort hela dagarna trotts att man är i en annan stad jag kan dock gladligen utan pengar gå hela dagen på Ikea bara för att lix,

Värmland är mysigt, jag vet inte men här får man känslan av små bortkommna människor .. Jag vet att det inte är sant men Värmland lix. Måste testa det någon gång . Att bo här alltså verkar vara en så lugn stämmning .. Inte som Stockholm eller Uppsala där allting går i 110 hela tiden.. Lite mer som Göteborg . Lite mer jag eftersom jag nästa aldrig stressar äver andra saker än mej själv. Jag vet att det där lät invecklat så vi lämnar det där. Malmö då, skåne kan vi gärna gräva bort för min del.. Nej skämt och sido ska väl testa det med.

Nu ska Tessan ha datorn


Pernilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0