Snart med tårna i havet!

Idag ska jag vara viktigt petter och ringa försäkringskassan, ska in på skattekontoret och banken för lite ärenden oohhhh.. Sen så ska jag äta middag på BP (lilla) ikväll med Johanna Zara Minny och kanske Marit MYS faktorn blir nog hög.. drar sen vidrare till Gösta och Spelar biljard börjar bli fett hajj på det ska ni veta ^^

Laddad för att resa mej ur sängen vid nio Sharp..
funderar på do när korta jeansen så jag spricker vill ha men !!! Money Money ^^ Vilken tur att vi ska ut på friiidag slipper betala inträde på krogisen och Johanna har en liter vin till mig! Har inte varit på systemaaa på veckor, så blir väl att köpa en cider eller två!

Ha en sköning dag alla där ute i vida världen..


Kommentarer
Postat av: jenny

vinkar till dig sitter med fötterna utanför fönstret det snöar här och det är fan sjukt... jag saknar dig din jävel. hade bradå

2008-10-28 @ 22:59:22
URL: http://jennyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0