Ridstövlar? !

Som en rotad häst tjej som jag är känns det skapligt komiskt med ridstövlar modet om jag ska vara ärlig dom där jävla plaststövlarna som man först fick innan man lyckades efter många om och men få ett par i läder.
 Står nu på listan av Måsten för modenissarna lite svårt att ta det ! Sen så har dom sina egna ideer hur dom ska sitta som att dom ska sitta löst vadfan? Det är ju inte ridstövlar vi sliter och drar för att få på sig  och av sig  (förutom om man har med dragskedja , eller Malin Bs stövlar ) 


Men vet ni jag har nog nån 37a eller så liggade här hemma och min vän har ett par vinröda ?!

Jag är den sista som drar på mig ett par plast igen tillsammans med många hästtjejer tror jag!


Pernilla


Kommentarer
Postat av: jennypenny

hahaha! jag får inte se er i london över nyår? kyssar

2008-10-26 @ 19:04:54
URL: http://jennyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0