När allting ser ljust ut svartnar det igen!

Hemma igen, lärorik helg massa skoj också, MEN det jävlar stora MEN
Nu står jag i ett stort vägskäl och ja

1. Försöka få Jobb på Malta och inte jobba med herbalife just nu, Är inte helt undra om landet ens är öppet just nu för Herbalife ?!

2. Jobba sten hårt får igång allt, bygga kundbas, få resultat tjäna pengar osv. och det Stora som Siggan vill att jag ska bo kvar i Mora under den tiden.

JAg vet inte mina tårar var nära jag får verkligen ångest över att stanna i Mora 6 månader till mårinte bra här..
Pratade om Karlstad som ett alt. men det tyckte siggan var dumt ..

Jag vill ju verkligen jobba med Herbalife känns så rätt men inte här ..

Ska prata med Nanna hoppas hon kan hjälpa mig att få fram ett bra alt. så jag kan jobba vidare och inte tvingas sitta kvar i Mora under tiden.. Vad ska jag göra här på min fritid lix? Träna stammis på gym typ se mej vandrade längs gatorna hela dagarna när jag inte jobbar..Usch jag spyr vill träffa nya människor, se nya ansikten och Mår bra! Men jag vill ju lyckas också...

Hej då Malta hej då drömmar hej nya tider hej nya förälskelser och drömmar! ???

Pernilla

Kommentarer
Postat av: Jessica

6 månader är bara 6 månader, det är inte HELA livet Pernilla

2008-10-13 @ 16:16:48
URL: http://jessicastillalive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0