Mitt Liv

Svar Svar Svar vill jag ha nu !

Idag så känns allt lite lättare sen fick jag samma känsla som förut innan allt och jag har nog glömt vad det var som gjorde att jag kände så! Känns skönt när nya äventryr hägrar ! och människor möts igen!

Livet är till för att levas med misstag och framgångsrika historier och mina är inte skrivna än.. Den delen av totalt fasthet i Mora är klar i allafall just nu.. Men som sagt allt är inte skrivet och det måste endå vara jag som skriver min egen historia och inte nån annnan!

Igår var jag en urslig människa och känner verkligen att man gör inte så- förlåt H jag borde ha ringt dej. Hoppas allt gick bra och att du svettades, Hittade inte mina saker och fick panik. Tog en runda med J och F i skogen.. Ringer idag! Förlåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0